“Limbažu piens” – Latvijas iedzīvotāju visaugstāk novērtētais produkts piena kategorijā

Latvijas vadošā piena pārstrādes uzņēmuma Food Union zīmols “Limbažu piens” atzīts par vienu no iedzīvotāju iecienītākajiem produktiem Latvijā. “Best Buy Awards” pētījumā iedzīvotāji “Limbažu piens” produktiem snieguši visaugstāko novērtējumu piena kategorijā, novērtējot tos kā visoptimālāko kvalitātes un cenas attiecību.

 “Best Buy Awards” pētījums, ko veic Šveices organizācija ICERTIAS (International Certification Association GmbH), Latvijā tika organizēts pirmo reizi. Pētījumā tika mērīts, cik patērētāji ir apmierināti ar preču kvalitātes atbilstību cenai. Pētījums tika veikts 57 dažādās sfērās, starp kurām bija mazumtirdzniecība, pārtika, sadzīves tehnika, finanses, apģērbs un citas.

Pētījumā, kurā kopā piedalījās 1200 iedzīvotāji, atbilžu varianti netika doti, un uz jautājumiem atbildes bija jāsniedz brīvā formā. Tas piešķir vēl lielāku nozīmi augstajam novērtējumam, ko iedzīvotāji piešķīruši “Limbažu piens”  produktiem.

Līdz ar zīmolu “Limbažu piens” pētījumā augstāko novērtējumu savās kategorijās ieguvuši arī Maxima, Laima, Aldaris, Volkswagen, LMT un citi produkti un pakalpojumi.

Food Union ir apvienoto uzņēmumu AS Rīgas piena kombināts un AS Valmieras piens jaunais nosaukums, kas atspoguļo jaunu darbības filosofiju un vērtības, kuru pamatā ir jaunrade, radoša pieeja produktu izstrādē, vēlme pastāvīgi meklēt jaunas idejas un izvirzīt ambiciozus plānus. Food Union šobrīd kopumā ir vairāk nekā 800 darbinieki, uzņēmuma apgrozījums pārsniedz 100 miljonus eiro gadā. Food Union ražotnes iepērk pienu no vairāk nekā 400 Latvijas zemnieku saimniecībām un piena ražotājiem.