“Kārums” iegūst galveno balvu Latvijas Mīlētāko zīmolu topā 2018

Piena produktu zīmols “Kārums” saņēmis “Grand Prix” balvu ikgadējā “Mīlētāko zīmolu topa 2018” apbalvošanas ceremonijā.  Balva zīmolam tika piešķirta par visvairāk iegūto punktu skaitu visās topa kategorijās kopā, respondentiem novērtējot gan zīmola atpazīstamību un pozitīvo tēlu, gan “Kārums” produktu kvalitāti.

Tāpat balvu par visstraujāko izaugsmi “Mīlētāko zīmolu topā” ieguva “Food Union” zīmols “Rasa” zaļāko zīmolu kategorijā, kas veidots kopā ar vides apsaimniekotāju “Latvijas Zaļais punkts”. Panākumus topā guva arī saldējuma zīmols “Ekselence”, kas kopā ar zīmolu “Kārums” nonāca TOP 5 mīlētāko zīmolu topa apakškategorijā “Pašmāju kvalitatīvākie zīmoli”.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic “DDB Consulting” sadarbībā ar “RAIT Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”. Šogad balvas zīmoliem tika izsniegtas šādās kategorijās: “Zaļāko zīmolu tops”, “Ietekmīgāko zīmolu tops sociālajos tīklos”, “Startup zīmolu tops”, “Cilvēcīgāko zīmolu tops”, “Latvijas Influenceru Instagram zīmolu tops”, “Mīlētāko zīmolu tops”.