Food Union zīmoli ir mīlētākie gan Latvijā, gan Baltijā

Rīgā 3. oktobrī norisinājās “Baltijas Zīmolu topa” apbalvošanas ceremonija, kur tika sveikti Baltijas spožākie un sabiedrības atzinību guvušie zīmoli. “Food Union” zīmoli iekarojuši patērētāju sirdis gan Latvijā, gan Baltijā, ierindojoties topa virsotnē un gūstot atzinību 6 pozīcijās.

Kategorijā “Mīlētākie pārtikas produkti” gardēžu saldējuma zīmols “Ekselence” ieguvis 1. vietu un ticis atzīts par Latvijas kvalitatīvāko pārtikas zīmolu, savukārt leģendārais saldējums “Pols” ierindojies 2. vietā, biezpiena sieriņu un citu piena gardumu zīmols “Kārums” ierindojies 3. vietā, bet saldējums “Karlsons” – 4.vietā.

Nomināciju “Izdevīgākais pārtikas zīmols” saņēmis saldējums “TIO”. Un Baltijas mērogā atzinību ar augsto 3. vietu nopelnījis iemīļotais zīmols “Kārums”.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Pētījumu veic “DDB Consulting” sadarbībā ar “RAIT Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”. Svinot 15 gadus kopš “Mīlētāko zīmolu topa” pirmsākumiem, šogad pirmo reizi tops tika veidots visas Baltijas mērogā.

Ar detalizētāku Baltic Brands mīlētāko zīmolu topu var iepazīties Žurnāla Kapitāls oktobra numurā.