“Food Union” stiprina pozīcijas dzeramo jogurtu segmentā un sāk jaunu “Lakto” ražošanu

Šogad ievērojami pieaugot pieprasījumam pēc raudzēta piena produktiem “Lakto”, Latvijā vadošā piena pārstrādes grupa “Food Union” kļuvusi par tirgus līderi dzeramo jogurtu kategorijā pēc pārdoto produktu vērtības. Līdztekus uzņēmums turpina investēt “Lakto” sortimenta attīstībā un laiž klajā vairākus jaunumus.

Pircēju izvēle Nr.1
Saskaņā ar tirgus analītikas “Nielsen” datiem, šogad no janvāra līdz oktobrim ieskaitot “Food Union” ražoto dzeramo jogurtu īpatsvars ir palielinājies līdz 34%, kas ir lielākais rādītājs visā nozarē. Īpašu patēriņa pieaugumu piedzīvojis uzņēmuma zīmols “Lakto” – gada laikā pieprasījums pēc tā produktiem palielinājies par +3,6%, rezultātā sasniedzot 27,5% jeb lielāko tirgus daļu dzeramo jogurtu segmentā. Tik straujš cilvēku apetītes pieaugums pēc raudzētiem piena produktiem ir skaidrojams ar uzņēmuma stratēģisko lēmumu samazināt cukura daudzumu visos “Lakto” produktos un šī gada pavasarī attīstīt pavisam jaunu produkta veidu –  “Lakto Graudi”, kas ir bagātināts ar šķiedrvielām. Vispopulārākā “Lakto Graudi” garša ir ar žāvēto plūmi, 5 graudu maisījumu un linsēklām.

Citrusu garšas, mazas porcijas, vērtīgs sastāvs
Vēlā rudens sezona ir viens no brīžiem gadā, kad patērētāji savos iepirkumu groziņos izteikti biežāk ieliek fermentētus skābpiena produktus un vitamīniem bagātos citrusaugļus. Tāpēc “Food Union” piena meistari ir radījuši divus jaunus raudzēta piena dzērienus “Lakto” ar citrusaugļiem – “Lakto” ar laimu un zaļo ābolu un “Lakto” ar citronu un vīģēm. Abi jaunumi ir dzeramā formāta jogurti, kas pieejami vienas porcijas jeb 100g pudelītēs, un uzņēmums to attīstībā ir ieguldījis 20 tūkstošus eiro.

Jaunie “Lakto” satur vitamīnus A, D, B6, B12 un kalciju. Un gluži kā visi citi “Lakto” produkti, arī šie tiek gatavoti, augstākās kvalitātes Latvijas zemnieku pienam pievienojot imunitātei un gremošanas sistēmai noderīgās acidofilās un bifido-baktērijas, tikai dabīgas augļu un ogu piedevas.

Lakto ir ļoti īpašs zīmols. Tas ir kļuvis par iecienītāko dzeramo jogurtu Latvijas iedzīvotāju ikdienā, kas ir likumsakarīgi, jo cilvēki aizvien vairāk izvēlas vietēji ražotus, funkcionālus produktus, kas palīdz justies labāk un ir arī ērti lietojami. Turot mazos Lakto vienmēr pa rokai – ledusskapī mājās, birojā vai somā – varat būt droši, ka izsalkuma brīdī apēdīsiet kaut ko patiešām garšīgu un vērtīgu, un atkal varēsiet būt uz strīpas!” uzsver “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.

Pa vienam vai ērtās četrpakās jaunie raudzētā piena produkti “Lakto” jau ir nopērkami Latvijas lielākajos tirdzniecības tīklos (“Maxima”, “Mego”, “Elvi”, “Top”, “Beta”, kā arī universālveikalā “Stockmann”) un citos mazākos piemājas veikaliņos.

Šobrīd patērētāju izvēlei tiek piedāvāts 21 raudzēta piena produkts “Lakto”. Starp tiem ir sešu veidu dzeramie “Lakto” vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, trīs veidu ar karoti ēdamie “Lakto” 220g glāzītēs, sešu veidu dzeramie “Lakto” ērtajās un videi draudzīgajās 450g pudelēs, kā arī seši ar šķiedrvielām bagātinātie “Lakto Graudi”.

Aicinām sekot līdzi “Lakto” aktualitātēm zīmola mājas lapā www.lakto.lv, kā arī sociālajos tīklos Facebook ( @laktolatvija) un Instagram ( @lakto_latvija).