„Food Union” iegulda 800 tūkstošus eiro piena produktu zīmola „Valmiera” pilnveidošanā

Attīstot Latvijas piensaimniecības tradīcijas, Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmumu grupa “Food Union” ir investējusi vairāk nekā 800 tūkstošu eiro plaši pazīstamā piena produktu zīmola “Valmiera” pilnveidošanā. Rezultātā zīmola portfelis ir papildināts ar deviņiem jauniem jogurtiem, radīta mūsdienīga vizuālā identitāte visam produktu klāstam un tiek modernizēts biezpiena ražošanas process.

Jauna vizuālā identitāte un ražošanas līnija
Ar mērķi piešķirt piena produktiem „Valmiera” mūsdienīgāku elpu un kopumā veicināt to konkurētspēju tirgū, ir veiktas ievērojamas pārmaiņas zīmola vizuālajā izskatā un pozicionējumā. Tagad visiem “Valmieras” produktiem ir jauna vizuālā identitāte – lakonisks logotips, koši dizaina elementi un moderni krāsu toņi apvienojumā ar nemainīgu nosaukumu “Valmiera”, kas ir augstākās kvalitātes standarts starp piena produktu pazinējiem jau vairākās paaudzēs.

Zīmols “Valmiera” vēsturiski ir bijis spēcīgs tādās tradicionālās piena produktu kategorijās kā, piemēram, krējums un biezpiens. Tai pat laikā “Valmieras” piena meistari vienmēr ir bijuši gatavi eksperimentēt un radīt jaunas, vēl nebijušas garšas un produktus. Tāpēc nospraudām mērķi – zīmolam, lai uzrunātu mūsdienu prasīgos pircējus, ir jākļūst progresīvākam it visā: gan produktu daudzveidībā un noformējumā, gan arī komunikācijā. Tieši tādēļ “Valmiera” ir gatava pārsteigt jūs ne vien ar garšīgiem, kvalitatīviem un skaistiem jaunumiem, bet arī ar ļoti emocionālu komunikācijas kampaņu par pienapuiku,” stāsta Ilva Veidemane, „Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja.

Vienlaikus uzņēmums sācis darbu pie zīmola “Valmiera” lielgraudu biezpiena ražošanas modernizēšanas, iegādājoties jaunu biezpiena ražošanas līniju, un veicis ilgstošu darbu pie jaunu “Valmieras” produktu izstrādes.

9 pārsteidzošu garšu jogurti
Lai patērētāji ikdienas uzturā varētu iekļaut vēl vairāk svaigus, veselīgus un garšas ziņā ļoti modernus Latvijas piena produktus, “Food Union” eksperti ir izstrādājuši deviņus jaunus zīmola “Valmiera” jogurtus ar vēl nepieredzētām augļu, ogu un ziedu garšām.

Radīti pavisam jauni Bifido jogurti „Valmiera”, kuru receptē tiek izmantotas augstvērtīgās BB-12 bifidobaktērijas un ir samazināts cukura daudzums. Šie produkti ir pieejami ar trīs veidu garšām – mango un marakuja, zemene un alveja, mellene un lavanda. Bifido jogurti tiek pildīti 320g glāzītēs un tiem ir bieza konsistence, tāpēc tos var ērti ēst ar karoti mājās pie brokastu galda, launagā vai vakarā kā veselīgāku našķi.

Līdztekus radīta arī „Valmieras” dzeramo jogurtu sērija patērētājiem ar dinamiskāku dzīves ritumu, kas pieejama pa ceļam ērti paņemamajās un videi draudzīgajās divu tilpumu (290g un 730g) “Zaļi pakots” PET pudelēs. Šī “Valmieras” produktu sērija jogurtu mīļus pārsteigs ar četrām garšām – persiks ar jasmīnu, ābols ar laimu, mellene ar lavandu un patērētāju jau iecienīto mango-vaniļas jogurtu.

Tagad zīmola “Valmiera” portfelī ir 31 produkts: piens un kefīrs (1L), trīs mazāka izmēra krējumi (320g) un trīs lielāka izmēra krējumi (450g), sviests (180g) un saldais krējums (200ml), trīs klasiski biezpieni (180g) un divi lielgraudu biezpieni (300g), divi Grieķu jogurti (370g), trīs Bifido jogurti (370g), seši dzeramie jogurti (divi no tiem 730g, četri – 290g), piecas tīrkultūras (četras no tām 300g un viena – 750g).

„Valmieras” produkti jaunajā izskatā ir jau nopērkami Latvijas lielākajās tirdzniecības veikalu ķēdēs Maxima, Rimi, Mego, Elvi, Top!, Aibe, Vesko, Beta, Lats, Sky, Cash&Carry, universālveikalos Elkor, Stockmann, Depo, Narvesen, degvielas uzpildes stacijās Cirkle K , kā arī mazākos piemājas veikaliņos.

Plašāka informācija par zīmolu „Valmiera“ pieejama šeit: www.valmieraspiens.lv