CITRONU “POLS” KĻŪST PAR 2018. GADA LABĀKO JAUNO PRODUKTU

28. martā norisinājās starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma „Nielsen” balvas „Labākais jaunais produkts” svinīgā ceremonija, kurā tika piešķirtas balvas diviem “Food Union” produktiem – 2018.gada jaunumiem. Par labāko pagājušā gada jauno produktu tika atzīts  “Pols” ar citronu glazūru, kas vasarā ātri vien iekaroja Latvijas iedzīvotāju garšu kārpiņas. Savukārt mango biezpiena sieriņš „Kārums” ieguva trešo vietu, liecinot par sabiedrības vēlmi pēc eksotisko augļu garšām.
 

Ieva Ražinska ,“Food Union” mārketinga direktore, apgalvo, ka 2018.gadā par svarīgu tirgus veiksmes faktoru kļuva spēja saskatīt iespējas un apvienot pieredzi ražošanā. „Mēs guvām iedvesmu jauniem produktiem, izvērtējot tirgus tendences un izmantojot savu pieredzi. Redzot pozitīvu vērtējumu mūsu 2017. gada jaunumam – „Kārums” biezpiena sieriņam citronu glazūrā, radās ideja izveidot citronu glazūru arī saldējumam „Pols”. Savukārt, meklējot jaunas idejas biezpiena sieriņiem ar augļiem, tika izvērtētas tendences citās piena produktu kategorijās – tā tika radīts mango „Kārums”,” – saka I. Ražinska.
 

Abu produktu veiksme ir pierādījums, ka labākie rezultāti tiek sasniegti, kopā apvienojot “Food Union”  grupas ekspertu pieredzi, zināšanas un izpratni par Latvijas tirgu un patērētāju garšas priekšrocībām. Šī mijiedarbība uzņēmumam ir ļāvusi uz jaunu garšu meklējumiem paskatīties ārpus konkrētās produktu kategorijas un smelties iedvesmu jaunumu izstrādei.
 

„Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus modernā tirdzniecība ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” – apgalvo Ilona Leppa kompānijas Nielsen izpilddirektore Baltijas valstīs.
 

“Nielsen” ir starptautiska mērījumu un datu analīzes kompānija, kas sniedz pakalpojumus vairāk nekā 100 valstīs visā pasaulē. Katru gadu “Nielsen” analizē un izvērtē pārtikas un mājsaimniecības preču svarīgāko kategoriju 18 grupas, sākot no piena un beidzot ar veļas mīkstinātājiem. Pirmajā posmā katrā kategorijā tiek izraudzīti trīs pieprasītākie jaunie produkti. Otrajā posmā pircēji nosaka produktus, kas visvairāk atbilst tendencēm – vai produkts ticis pamanīts, iegādāts, novērtēts un vai iegādāts atkārtoti. Gadā uzvarējušo produktu nosaka indekss, kas izveidots, balstoties uz objektīviem apgrozījuma datiem, kā arī individuālu klientu novērtējumu.